Witam i pozdrawiam :)
73, Czluchow, Poland

Ja to co niektórzy twierdzą,że nie usiedzę w domu :zawsze gdzieś mnie niesie.I powiem,że mają racje. Teraz w sobotę byłam na wycieczce w Licheniu.. już drugi raz i na tym zakończyłam "proponowany " wyjazd innego roku. Bo jak wiem ludzie tam byli po 7 razy ...Nie powiem przepych, bogactwo tego słoneczka..ale co za dużo to nie zdrowo.... hi hi

Ode mnie to jest 201 km ...rodzina pojechała ze mną bo tam nie była..a córka dużo o tej miejscowości słyszała wiec pojechali ze mną"wesołym autobusem"Wyjazd o 6 rano - powrót o 21.30 ( byliśmy w domu) z przystankami dla zdrowotności. Najważniejsze jest to ,że wrócili zadowoleni ..zobaczyli i km zostały zaliczone.W drodze powrotnej zatrzymalismy się na kolacje w miejscowości STOPKA..tam jest skansen maszyn rolniczych i ponowne zwiedzanie..ale my weszlismy do chatki w kolorze niebieskim i tam spokojnie kolacje spożyliśmy a na dworze deszcz już kropił.W Licheniu pogoda dopisała było słonecznie. Miałam niespodziankę w autokarze..odśpiewano mi 100 lat bo w niedziele były moje imieniny. A ja miałam cukierki czekoladowe ze sobą i wnuczek wszystkich poczęstował.. ja mu powiedziałam,że śmiało wszystkich częstuj i jeszcze do Ciebie zostaną.
Wycieczka zaliczona a dzisiaj jedziemy do leśniczówki pod dach na grilla.

77 views

Comments
radosna55 18.05.2016

Mariola to już jest nas więcej do podróżowania :)